Friday, March 11, 2011

Ye...Aku Mmg x Matang

Ye...aku mmg x matang.
Klu aku matang dh lama aku fokus pd study aku
Klu aku matang dh lama aku berjimba dgn family kandung aku
Klu aku matang dh lama aku fokus pd impian aku

Sbb apa aku x matang?
Slepas ni aku berjauhan
Slepas ni aku dh xdak masa
Bunyik cliche kan?
Biarlah...aku x nk hurai panjang2

Dh org pggl aku panjang
Dan org x suka aku sbb panjang...

Aku bukan nk ubah objektif itu
Tp aku nk ubah cara kita untuk objektif itu
(Coz i see something)

Ye...Pemikiran kita mmg berbeza

4 comments:

N.W.I said...

macam sedey je bunyi,
kecewa kerana dipanggil panjang ke???
sorry...
it just something that make u different from the others,
it make u different,
is it wrong?
dont make it by negative view abg palie...
bukan pelik pun jadi panjang,
well,it just u who make it that way...

Nazrin Saad said...

ginilah. ayat simple saja.

setiap benda yang kita nak buat kenalah ada tempat, masa dan cara yang betul ye dak?

matang itu pandangan relatif. aku malas cakap banyak, fikirlah. dunia ni bukan dunia kita seorang.

say- O said...

arghhh...dah2!!! cukuplah ngan masalah sebelum ni!!

PaLi3 said...

xtuly i got ur msg...(my mood x stable ah hari ni!!! tu yg emo skewt)