Sunday, March 13, 2011

FeNU 2011



AsSalamu'alaikum...

Apa ke benda alah FeNU nih? FeNU stand for Festival Nasyid Universiti. Nk tau lebeyh, just klik link ni. Penat2 dia taip, aku copy paste lak kan. Kesian lak...hahaha~

Aku p dgn ismeth dan zul. Ajak zul sbb dh xtau nk ajak sapa dah. Bwt kt Dewan Agong Tuanku Canselor. Sblowm ni bwt kt Dewan Seri Budiman. Dewan ni dewan baru weh!!! Besaq lg dr DeCTAR. Smpai pening kpala kami mencari tandas. Argh!!! Better hgpa p masuk dulu baru hgpa tau maksud aku...siyes weh

Yg join FeNU 2011 kali ni:
Uni. M'sia Sabah (Nur Salam)
Uni. Sains Islam M'sia (In Track See)
Uni. Pertahanan Nasional M'sia (In Voices)
UiTM Shah Alam - kump. baru aku xtau nama, bukan kump FeNU 2010
UiTM Perak - juga kump. baru aku xtau nama, juga bukan kump FeNU 2010
Uni. Putra M'sia (Nahwan Nur)
***nota kaki: UKM (Firasat Inzar) x join atas sbb2 tertentu***

Berikut senarai pemenang2:
Vokal - USIM
Persembahan - USIM
1. USIM
2. UPM
3. UPNM


Postmortem yg ble aku jadikan teladan (link ni x siap lg...hahaha)

No comments: