Friday, March 11, 2011

Dia dan Dia

Dia...ingin aku memohon maaf. Kerna pernyataan aku membuatkan dia kini berasa x selesa. Itu semua atas kehendaknya. Juga atas sifat ingin tahunya. Telah aku beri peringatan. Kerna aku tahu dia akan terkejut dan sukar utk mempercayai apa yg bakal dia dengar ketika itu. Namun atas desakan, aku terpaksa...percayalah, ianya semata2 adalah perasaanku sahaja.

Dia pula...aku tau dia sedar akan bebanan yg ditanggungnya. Lantas dia menutup terus pintu hatinya...MUNGKIN. Renung matanya itulah yg memberi jawapan sedemikian kepadaku. Kenapa dia begitu? Plez...beri peluang kepada hati.

Ingin aku katakan. Aku bukanlah seorang yg gelojoh. Bukan juga seorang yg nk sesuatu mesti dapat gak walau apa cara. Aku bukan begitu. Soal hati bukan suatu perkara yg boleh dipandang mudah, bukan juga dipandang enteng. Jadi aku x mahu memaksa...Aku tahu dia lebih selesa begitu. Never mind...i give u time.

Biarlah mereka2 di luar sana berandaian demikian. Tp ku harap biarlah kita menyimpan seribu satu persoalan yg hanya kita sj yg mengetahuinya...biarpown kita ditakdirkan hanya sekadar teman di akhirnya.

2 comments:

say- O said...

teruskan menulis, gua setia membaca.

N.W.I said...

semakin keliru dan kompius....
ada orang hack blog abag palie ke ni???

meh la sye tolong ushakan prempuan tu!
u can count in me bro!~