Thursday, November 11, 2010

Movie Review???

What kind of purposes aku review movie kt sini? Mesti hgpa tertanya2 kan? Xtuly bnyk movie yg aku tengok. Dan mana2 movie yg aku review dalam blog aku ni is valuable 4 me. Diulang. FOR ME!!! Maksudnya apa yg aku rasa, aku lihat, apa2 la yg berkaitan dgn aku...Cause it have lessons, massages and many more.

That means yg x masuk blog aku ni is useless la? Mcm grammy award la? Bukan maksud aku cmtu. Aku bukan jenis org yg suka tengok movie sekadar suka2. Tp aku suka take lessons. Dunia dicipta bg orang yg benar2 berfikir. Movie juga pengarah buat sbg medium pengantar persoalan kpd masyarakat dalam bentuk hiburan. Ok, la. Cuba korg list kt aku movie apa yg x dak msg.

Plez la. Cmna klu kita nk maju klu x nk berfikir? Peluang hanya sekali. Macam movie2 ni gak. Movie ni ditayangkan utk tempoh tertentu saja. Aku x kesah x beri2 apa kepuasan kt hgpa, tp beri kepuasan kt aku. At least, blog ni ble jd rekod utk masa hadapan.

3 comments:

Nazrin Saad said...

palie, grammy award tu anugerah muzik.

ismeth said...

tetibe rse lawak palie kne pgkah cmtu je...hehe~~

PaLi3 said...

owh...ek? d**n