Wednesday, November 3, 2010

Terima Kasih Awak

Awak...
Dulu saya kenal awak sebab...
Ntah la...sebab yg bg saya agak cliche la gak
Sbb kita nk tukar soalan xm

Ye la...
Dulu saya skola fully laki
Awak plak skola fully pempuan
Skola kita dekat2 ja
x la dekat sgt, tp dekat la gak kan

Saya x tau kenapa...
Ramai yg kata skola kita anti meng-anti satu sama len
Tp ramai ja yg couple satu sama len

Argh...
x penting tu semua!!!
Yg penting sy nk try jawab soalan
Soalan xm skolah yg dikatakan terbaik
Even skola sy skola awak skola premier negeri
Tp skola awak lg baik dr skola saya
That's y sy nk tukar soalan gak

Masa pantas berlalu...
Saya x tau kenapa
Tanah yg dulunya kontang
Sudah mula tumbuh kehijauan
Angin yg dulunya tiada
Kini mula meniup menyegarkan

Ah...mungkin perasaan ja
Ini semua permainan nafsu!!!

Ya...saya memang SENGAJA!!!
Sengaja membiarkan ia kontang
Sengaja membiarkan ia tidak ditumbuhi kehidupan
Sememangnya sengaja

Sengaja bukan kerana apa...
Tp saya takut akan peristiwa kelmarin
Yg membuatkan saya BENCI utk menjalin benang
Menjahit hati yg mungkin luka kembali

Tp kenapa?
Setelah sekian lama ia tertutup
Kenapa muncul kembali
Dikala aku gembira dgn ketidak hadirannya?

Ya...awak hadir kpd saya
Bukan utk membuka memori kelmarin
Tp membuka suatu lembaran baru
Lembaran apa sebenarnya kehidupan
Lembaran apa sebenarnya kecantikan
Lembaran apa sebenarnya cinta
Kpd siapa sebenarnya cinta itu patut ditempatkan
Lembaran siapa sebenarnya seorang wanita...

Saya sememangnya bahagia
Bahagia dgn kehadiran awak
Bukan kerana sempurna rupa paras
Kerana ianya hanya sementara
Tp saya bahagia kerana
Awak mengingatkan tentang kehidupan di sana

Awak...
Saya takut kehilangan awak
Saya redha klu awak bukan milik saya
Cause saya sedar saya x layak tuk awak
Bukan kerna awak x layak tuk saya...

Kalau itu ketentuan-Nya
Saya doakan yg terbaik utk kita berdua
Terima kasih awak





p/s: adakah peristiwa dahulu akan kembali?
CINTA BUKAN BERMAKNA MEMILIKI

7 comments:

Anonymous said...

jangan berharap pada benda yang tak pasti. apa saja ia.

-tunang apek

PaLi3 said...

erk...xtuly ni aku amik dlm crita terbaru aku, 3 wanita itu, tp x siap2 ag...wahaha~

hazal said...

May Allah always be with u
May u find your a new way
May He give u a better substitute

And

May U never give up in your life
Peace be upon u my friend

PaLi3 said...

aaaaa...apa ni hazal?

Nazrin Saad said...

tak akan kasih sayang tanpa secebis pengorbanan.

Anonymous said...

ini ko wat cerita sndiri ke?
atau cerita b'dsarkn pengalaman hidup sndiri?

sbb xde beza je ak rasa...

haha...apa2 pun kehidupan tu sgt indah Allah kurniakan, just dgn cara yg b'beza2 je...
ikut kita nk lihat mcm mana indahnye kehidupan tu..

PaLi3 said...

izan: base on hidup sendiri, tp ubah2 pa2 yg patowt bg sedap jalan cerita...gila aku nk bwt trully 100%, dh la ending sad...thats mean klu cmtu masa depan aku sad gak la!!!