Thursday, August 19, 2010

~ Inception ~



asSalamu'alaikum...



Cerita yg sbenarnya dh lama aku nk tengok. Tp atas kekangan2 tertentu, xble la nk bwt pa kan...so, crita ni aku baru tengok td (sila refer tarikh post ini!!!). Siyes rasa loser syial...

Ok. Gua tengok cm besa la kt alamanda. Ada cinema yg plg dkt; lotus kajang. Tp x dak crita inception. Lg pown normal price. Kt alamanda, xpecialy gsc la (tgv pown...) ada movie day. However nowadays i like watching movie on daylight...hahaha~


(please back to the topic...)

Inception...pa ek nk komen? Arghhh!!! senang crita movie ni kategori WAJIB TONTON...



p/s: ismeth, tolong downloadkan crita ni utk aku leh?

4 comments:

ismeth said...

trase nk je tnjuk jarit gh gua..kuar usha wyg x ajk kn...

PaLi3 said...

erk...lu cluz kan? hahaha~
jom tengok lg skali? utk aku la...hahaha~

is5meth said...

jom..mlm ni.

PaLi3 said...

mlm ni ijan ada plan nk tengok midnight, tengok descent...

tp aku xnk tengok, coz rating from cinema online is worst...so aku bajet nk tengok citer len

klu ang p blew tengok inception...