Sunday, August 1, 2010

Hari itu....

27hb jun 2010. Hari Sabtu. Tarikh aku sefamily dgn tok aku di kedah berkumpul. Berkumpul coz nk sampaikan hajat tok aku. Nk ziarah rumah adik beliau kt johor. Aku panggil tok njang. Ada rasa sedih, gembira...ble kata bercampur baur suasananya. Maklum sj la. Dh lama x jumpa. Aku senyum ja la tengok gelagat depa. "Begini rupanya jika adik beradik sudah lama tidak berjumpa" bisik hati kecilku.

Kami p sana 2 hari 1 malam jah. Ahad blk KL la. Tp sggah jap kt melaka. Ada kenduri adik beradik sebelah ayah aku. Ble kata dlm bulan 6 on my calendar, bnyk kenduri yg aku attended. Alamatnya makin mnambah la isi badan aku. hmm...but its ok. Ble gak preparation for posa kan. muahahaha~

27hb jun 2010. Hari sabtu. Peristiwa yg juga x dpt aku lupakan. Si N mengatakan telah menerima lamaran dr seorang lelaki. Yg pasti lelaki itu bukan aku.

Siyes aku rasa dunia aku gelap. Tp kewarasan akal, aku berfikiran positif. Aku rela. Setelah lbh kurg 5 tahun berkawan. Dan lebih kurg 3 tahun kenal lbh rapat. Kini ianya tggl kenangan...




N...
klu awak terbaca ini
ini nukilan ikhlas dr hati saya N

N...
sy redha
sy memang rasa sy ni x layak utk awak
apatah lagi utk bergelar suami
tp awak pun kata awak xlayak utk saya
ya...kita berdua2 msg2 mrendah diri
cuma sy harap laki tu terbaik untuk awak
dan sy gak doakan laki tu x sia2kan awak

N...
walau pown jodoh kita hanyalah sekadar kawan
tp awak jgn la segan dgn sy
sy masih mnerima awak
walaupown sekadar kawan

N...
terima kasih sudi mnerima saya sbelum ni
awak la yg mnyuburkan cinta sy kt perempuan yg dingin sebelum ni
terima kasih utk segala2nya


1 comment:

Anonymous said...

saje b'jln2 kt sini bosan2...
mcm xde org komen je...
haha...

cerita benar atau tipu...
cite psl tunang ko ke...
*direct gile...*