Friday, February 1, 2013

saya masuk tv...tengok tau

Entahla...
xtau cmna nk mula
rasa kesian pown ada
rasa w.t.fuuuu pown ada

apa yg terlintas is...
s.e.p.a.t.u.t.n.y.a PROMOT KEBAIKAN PROGRAM TV yg anda jadi panelist o tetamu jemputan
its come first...!!!
baru org curios nk tengok kebaikan apa yg dimaksudkan
B.U.K.A.N promot diri masuk tv

mengkalu macam tu...
baik kau suruh pembuat2 tv letak muka kau
baru org tengok tiap2 hari

ok alkisahnya begini...
aku tengok artis2 popular salah satu kediaman pertama dalam semua ni asyik promot..."esok saya masuk tv, tengoklah"
tapi yg x boleh belah is at the end of the post "moga kita dapat kebaikan bersama"
promot diri at the beginning...annndddddd
promot kebaikan at the end
adoi la...(~sigh~)

tak pernah lagi aku jumpa ustaz ustazah motivator tetamu jemputan promot diri macam tu
paling koman teruk pown "esok saya akan jadi tetamu dlm program membincangkan...bla3...bla3...bla3...jangan lupa tengok"
nk kata teruk pown tak, sebab its sound like meng-convince utk kita tengok

cer anda bayangkan najib cakap mcm "mlm ni sy masuk tv, tengok la"
atau kak mah..."mlm ni sy masuk tv, tengok la"
u will know what this post mean

No comments: