Wednesday, December 26, 2012

# adalah HashTag

Sori la...aku x minat ber-twitter
i want to control myself to post benda2 yg spatutnya ja

i know myself...
klu aku ada twitter dh lama aku luah perasaan aku kt situ
maki2, yg negatif2, semua keluaq
i dont want it happen
itu pown i can't control myself on fb
n u can see it on my fb wall right?
byk post yg syok sendiri
itu pown bnyk yg aku tapis

aku pernah baca kt blog say 0...ada satu post tu, abg say 0 pernah pesan kt dia control apa yg di-publish...sebab salah satu kesan nya its show our weaknesses (fark!!! aku fed-up cari link post tu). nk salahkan laman sosial x ble gak, coz baik buruk terletak pada diri kita sendiri...betol x?

isu kt fb tu aku stopkan, takut makin mudarat...
then klu sapa nk privatekan twitter itu hak hgpa
(xtuly mmg bagus pown hgpa privatekan...bukan sbb apa, kn sekarang ada post2 yg sentuh isu sensitif then dan disebarkan dan ianya jd mudarat)
...as conclusion aku respect sangat2 twitterian coz u guys better than me, n u guys know to control ur publishment...

klu sapa marah aku pasal isu twitter ni...never mind
itu hak hgpa...n aku maafkan hgpa,
sbb aku tau hgpa mmg xtau the real me



* adakah aku ada twitter? ngeh3~
* post ini boleh juga diputarbelit by penulis...ngeh3~

No comments: