Thursday, March 31, 2011

Kenapa Aku Stay kt KDO?

Mmg x dak reason lain...siyes!!! its only bout my family, D.O.T!!!

r u sure? YES!!!
1. baik aku dok USIN, kafe makanan murah dan bukak smpai 3 pg...kt kdo kafe makanan x berpatutan compare dgn usin dan amin
2. baik aku dok AMIN, nasyid depa perlukan pertolongan oleh org spt aku...nsyd kdo? aku rasa cm aku sorg ja excited, baik aku bergerak secara solo!!!
3. baik aku dok ZAABA dan BURHAN, aku ble join teater depa...peruntukan kewangan mudah dpt!!! kt kdo? wallahua'alam...
4. baik aku dok UO dan KAJAI, bnyk member aku dok sana...then aku nk tolong teater dan nasyid depa!!!
5. nk kata kemudahan kdo ok, kemudahan kolej lain lg better...!!!



mesti hgpa kata aku riyak kan? at least aku tau apa kebolehan aku yg ble aku sumbangkan kt kolej2 yg lebih memerlukan dan mghargai sumbangan penghuni depa...!!! siyes, its all bout D.O.T yg menyebabkan aku still WANT TO stay kt kdo...!!!

2 comments:

say- O said...

apapun, malam ni meeting terbaik ek.

N.W.I said...

bagus abg palie!~

ringkas,ijan,dan padat!~

farah n ecah syg abg palie!~