Sunday, December 20, 2009

~ aVaTaR ~


AsSalamu'alaikum...time aku tulis post ni dh 20hb, tp aku tngok cite ni 17hb...xtau plak kta baru launch time tu, rezeki aku kowt...alhamdulillah. aku tengok cite ni kt lgkawi cineplex, coz time tu we r on family holiday...hohoho. k la, aku bukan nk cite pasai family holiday aku, tp komen bout filem yg aku tngok ni la

mula2 aku dgn sgguh egonya aku xnk tngok cite ni, coz aku pk cite ni xspt yg aku harapkan...pasai pa? coz aku harapkan watak dan avatarnya adalah di costum dan di make-up, i mean without using computerize...tp smua tu brubah

mana taknya, aku teruja dgn jalan cerita...set aku xteruja sgt, coz aku tau teknologi barat dlm bwt filem sains fiksyen high class...aku suka hero dia (aku xtau nama watak dia) coz aku dok pk smpai lani cmna dia ble bwt kaki dia smpai jd cmtu? in real world mmg cmtukah? atau dlm filem jak? hmm...what ever

aku sbenaqnya xtau nk komen pa, xpecialy filem luar negara...coz i know everything is the best...4 me, rating 4 this movie is 7 over 5 (7/5) ...y? korang p la tngok sendiri ek...

No comments: