Friday, December 4, 2009

~ nInJa AsSaSsIn ~


ari ni dh msuk ari jumaat, dan aku tngok cita ni ari rabu 2 disember. so dh 2 ari la...tp aku dh janji nk tulis, so kena la tulis kan...bukan sbb aku janji dgn korg, tp aku xnk blog aku ni bersawang jew...k la, xmao komen banyak2...sila ikuti coretan sterowsnya (ayat xble bla)

mmg xble dinafikan la kan side effect mmg gila tahap moyang (coz smua nmpak real...darah mancut, kpala kena hentak kt mgkuk tandas, bla3....), dan mmg sesuai la dgn 18sg...so aku xnk komen bout this la, cm besa aku nk komen jalan crita dgn persoalan yg ditimbulkan...

jalan crita mmg best, dgn elemen surprise yg amat baik...prsoalan yg ditimbulkan pown dpt dihurai dgn kronologi yg baik...pa lg ek? ntah...hmm, tp prsoalan utama dpt dsampaikan dgn brkesan...iaitu sjauh mana jahat nya kita perlu mmpunyai hati yg suci, wah ttba aku rasa sedih plak bla budak pompuan yg suka kt raizo kena bunuh...(tmbh2 dia comei, lalala...aku laki woi, so mesti la gatai!!!)

aku pown xtau nk komen pa lg...yg pntg best tngok kt pggung coz dgn sound yg amat best ditambah dgn krusi empuk ble lena...rate 4 this movie from my view 5 over 5 (5/5)...(hmm, awat kali ni aku tulis skit sgt? argh, ada aku kesah?)

No comments: