Wednesday, June 15, 2011

Biarkan Aku Menangis...Part 6: Last Night Moment

29 april. Jumaat. Aku kluau dgn farah, n her roomate, fida. What?!! Fida!!! Dh la dak FPI!!! Diulang, F.P.I. FAKULTI PENGAJIAN ISLAM!!! dak dakwah plak tu, hahaha...dia biasa2 ja la. Sekepala dgn farah. Kiranya ble masuk dgn kepala aku gak la, hohoho...Xtuly dia jd mgsa kena follow dgn farah. Kesian ang. Hahaha...

Ok, kami keluaq ber-3 coz dotters yg len smua dh balik, dh habes xm. So x kn nk ajak yg dh blk mai blk ukm semata2 nk over night plak...ye dak? Walau pown aku habes xm khamis, tp sj nk blk sabtu...motif brg aku bnyk kt ukm yg perlu dibawak balik, dan jumaat mlm parent aku mai amek brg. Besa la, dh bebas dr ukm...hwaaaa!!!

Berbalik kpd topik, aku keluau dgn farah n fida lebeyh kurg pkl 1030. After parent aku blk amek barang. 1st destination of our is p draw duit dulu...heee~. Jgn marah, haha...Coz kami nk p makan kt sekinchan ikan bakar la. Bab memilih ikan tu aku serahkan tugas kat depa, coz farah yg teringin. Aku nk try ja...lalala.

Xtuly aku kesian kt fida coz esok pg dia kena bangun awai nk p btn. Tp atas sbb2 tertentu terpaksa pujuk fida utk follow. Farah je yg pujuk!!! Maka next xtvt is karok @ alamanda. Patutlah ecah habaq bla farah n fida dok sebilik, kecoh blok pompuan. Kekecohan tersebut terserlah kt karok. Pabila depa dpt ja nyanyi lagu jiwang, tmbh2 by newboyz, aku bagaikan berada dlm penjara besi titanium setebal-tebalnya. Bagaikan tiada pintu keluar. Sgguh terseksa batin oleh hukuman yg diberikan. Hohoho...

Yg xble blah, kentang dan nugget mostly farah habeskan. Diulang MOSTLY OLEH F.A.R.A.H. Dia bagi aku air ja...cis!!! Nk kata dia belowm makan, x sempat lg kowt makanan yg kami makan kt sekinchan kena hadam sepenuhnya. Hai...farah, farah...bertuah punya farah. Hohohoh~

Next bukit langat. Ketibaan kami disambut oleh geng2 pencegah maksiat tempatan. (Pergh...ayat x ble blah. K la, nk ayat baik skewt...) Time kami smpai, ada geng2 pencegah maksiat dok bwt rondaan. Alhamdullillah, aku igt selama ni depa x bwt...mana x nya, selama aku p kt sana x pernah nmpak depa pown walau sekali. Bukan apa, selalu aku nmpak benda2 yg x elok kt sana. Ada yg ble nampak clear. Ada yg x. Walau pown x elok berprasangka buruk, tp mmg x ble...hahaha.

Back to the topic. Alhamdulillah tergerak hati nk fida ikowt gak. Klu fida x follow, mesti aku dgn farah kena tgkap. Dok kt sana lama gak. Smbl2 gosip2 smbl makan jagung. Sapa ntah yg teringin makan jagung...hahaha.

Apapun...err, apa aku nk tulis ek utk ending? Hmm...k la bye!!! Hahaha...

No comments: