Wednesday, June 8, 2011

Biarkan Aku Menangis...Part 3: Broga & Nset

AsSalamu'alaikum...1st of all minta maaf baru settle sambungan Biarkan Aku Menangis. Xtuly sebowk dgn program G.A.P (bakal aku share nnt), then mcm2 xtvt melagho, kenduri, vacation dan sbg nya. Apa pown...this is 4 u guys!!!

26 april. Selasa. Kowt...jap, aku nk check kalendar. Bagus...betoi. Xtuly mlm semalam yg diisi dgn xtvt ini dan ini, aku kimi farah syana wahida ada plan something. Ni adalah hasil drpd plan yg tlh di-plan something trsebut.

Xtuly kami nk p panjat broga. Aku sowh kimi kejut 530 pg, coz plan nk tolak 6 pg. Lebih kurg lepas subuh (bukan kurang, tp dh lebih masuk subuh...confirm!!!). Last2 aku yg kejut dia, coz aku terbangun pkl 630. (ter- ok, bukan sengaja...).

Pergh, payah kowt nk kejut kimi. Lps bangun terus call peserta2 yg terlibat. Bukak laptop. Smentara laptop ready call lg 2 3 kali depa yg x bangun lg. Online bukak fb. Call plak. Bwt la apa2 yg berkaitan dgn online, baca berita online. Call. Pastu rasa malas nk mandi men game jap. Dlm dok men game pown call gak. Mandi. Call. Solat. Call. Bersiap dan packing skali. Call. Makan (ok tipooo...aku minum ja). Call. Msg Fizi kowt2 dia tau blk kimi, coz aku xtau. Call lg. Merendek dlm blk. Call. Then Call fizi sbb dia x rply msg. Call. Terus serbu blk kimi. Smbl2 call. Then jumpak dak2 pompuan yg dh ready. Call. Baru dia jawab...mujur dia bangun, klu x mmg pecah la pintu blk aku bwt.

Itu tara aku xtau blk kt mana. Yg aku tau blk kt mana itulah rating plg payah nk gerak. Hazal. Nk gerak kena guna 4 combo. Call, ketuk pakai tgn, tendang pintu pakai kaki, sowh leha call...hahaha. Yg ni mmg aku give up.

Ok, berbalik kpd crita. Kami tolak 830 pg. Farah p draw duit, wahida follow. aku kimi syana tggu dlm kreta. Aku kimi dok menyembang kt depan. Syana smbung terbungkang. Ya allah, anak dara ni...hahaha. Then farah wahida mai ja terus gerak. Tp nk sggah mcd kajang dulu 4 bekfes.

Otw, farah marah2 smbl membebel2 nmpk polis tahan bebudak sekolah. Dia pernah kena kowt? hahaha. Smpi ja petronas tang msian idol, farah mengeluarkan statement berikut "...farah tertinggal nset kt atm td". So berpatah la blk. And as expected, nset hilang.

So nk mengurangkan kerunsingan, p la mcd bangi nk bekfes dulu. Dh la lapaq kowt. At the same time msg2 msg dan call nset farah, kowt2 si pengambil/penyimpan/pencurik tu jawab. Tp alhamdulillah, kt mcd org tu call. Org tu cakap dia terjumpa dan simpan. Dan farah pown bwt "date" appointment. Tp yg xbleh blah syana tulis kt starting msg dia "hey dude...". Syana bagaikan malu besar...err (d**n, aku xtau nk mrapu mraban apa...xtuly point paragraph ni just nk habaq syana malu besar coz dia tulis "hey dude"...hohoho, jgn marah ye syana)

Dan alkesah nya pkl 1030 tolak dr mcd bangi, pkl 11 smpi broga...alhamdulillah.

No comments: