Monday, February 22, 2010

~ Hari Pakatan Room8 Nak Muntah (part 1) ~

11 Februari. Khamis mlm jumaat. Tarikh sterusnya yg mndaftar dlm file memori kenangan manis aku. Hari tu mlm last aku ada kt ukm b4 aku blk cuti raya cina dgn cuti midsem sminggu. Hari tu gak benda yg mwujudkan kenangan tercipta. Yg mnyebabkan aku trsenyum seorang diri sekali lg. Serta mungkin membuatkan aku trsenyum kelak pabila mmerlukan. Ya…itu lah kenangan aku bersama DOT.

Walau pown just brp org jak, yakni aku sendiri, ilya dan anak tunggui beliau, ismeth, wawa serta psgn mikrob beliau, ijan, paten, say 0, dan juga hazal. Oh, tidak dilupakan gak TNN bg naz. (bg naz, jgn marah sy!!! lalala~). Sapa lg ek p? Ntah…aku rasa yg ni ja kowt yg p. Biarlah, klu ada sesapa yg trlibat tp xdak nama kt sini aku mintak maaf ek.

Sebenaqnya nk p mkn mlm ja pown. Cdg nk makan pizza kt Pizza Hut kt Warta Bangi. Tngok2 tutup. Depa kata pasai server down. Confuse gak aku…hmm. Whatever la, yg pntg aku LAPAQ!!! Tp yg peliknya ada la sorg mamat tu kan dan lg p beli boxer. Dh la dok tggu lama dlm kreta, stg ada gak yg kena ngap dgn aku…haish

Disebabkan plan asal xjd, makanya p la makan ikan bakaq. Makan kt kedai makan brhampiran kilang sony. Haish, aku pown xtau nk hbq lagu mana. Klu tunjuk tu bley la kowt. Tp yg pntg menu special is not ikan bakar itself, but kerang bakar sambal. Dan alkisahnya gak, ada la mamat sorg ni yg dok kt sbelah kiri aku mintak aku bukak kulit kerang, coz dia makan pakai sudu garfu. Sabo jo la…

Ha…lupa lak. Ada gak lg satu alkisah. Ada la sorg minah ni. Bukan ilya!!! Tp dia room8 psgn mikrob si ijan. Diulang, bukan ilya!!! Dan dia juga ada nama gelaran baru, yakni MOTHERBOARD. Sekali lg diulang, bukan ilya!!! Beliau kata dia dh makan, so she just follow us just 1 2…hmm, ntah la. Nnt hampa tny dia tu ek…ngee~. Ok, back 2 da topic. Scr ringkas dia rasa loya dn nk muntah. Coz dia kata nk makan skewt, tp makan bnyk gak. Xtuly im surprise with her statement yg kata xmao makan. Mana xnya, according to her billboard son…lu pikir la sndr, hahaha. Point kt sini aku nk ckp, dia rasa nk muntah. (Hold and grab it plez…ngee~)

Tp dsebabkan ats dsr kmanusiaan (mungkin…wann, pnjm sat no trademark ang) maka after makan kami p la 7e utk bli eno. Ikhtiar nk legakan rasa loya org brkenaan. Then blk trows ke ukm coz msg2 mmpunyai komitmen trsendiri pd malam trsebut. So bgitulah critanya…


But this story is not end yet. Lets continue to our next journey…hahaha

No comments: