Wednesday, June 20, 2012

Euro 2012 (knock-out phase)

Bismillahir Rahmanir Rahim...

Allahumma solli'ala Muhammad S.A.W
Subhanallah Alhamdulillah Lailahaillallah Allahuakbar



AsSalamu'alaikum warahmatullah wabarakatuh

Haiya, my xpectation goes wrong sama sekali maa...Mana x nya, Belanda yg aku bajet menang euro kali ni tersingkir awal plak peringkat kumpulan. Tersingkir tu x kesah, coz depa dok dlm death group. Yg aku kesah semua group game kalah!!! Satu2nya top5 team in the world yg tersingkir!!! Top 5 wei...paham dak top 5?!!!

Apa pown kebajetan aku hanya salah 3/8 ja, atau 37.5%. Kumpulan A totally wrong. Then Kumpulan B yg aku bajet Belanda ble jd naib juara kumpulan B. And its become 50% sebab Belanda kalah semua game.

As the result, here are the fixture for the quarter: (yg aku bold underline tu aku bajet menang base on current performance, game play depa)
1a/2b = Czech vs Portugal
1c/2d = Spain vs France
1b/2a = Greece vs German
1d/2c = England vs Italy



- sekian -

1 comment:

say- O said...

dah tengok performance awal2 mesti la senang nak predict...hahahhahahaha