Tuesday, September 7, 2010

Jodoh???

asSalamu'alaikum...

Gua x tau napa gua nk tulis gak benda ni. Benda asyik terngiang2 kt pala kowt. So bek tulih kn, hahaha...at least, bla gua baca blk gua ble senyum sorg2.

Bla gua pk2 blk, baru gua sedar. Gua dijodohkan dgn budak2 medik jah. I mean bukan sorg dua. Cerita bermula dr skola menengah. Paham2 la. Tmbh2 gua skola fully laki. (erk~...pembetulan, form 6 jah pompuan...Tp paham2 la kan? tp aku dak la, cewah...ok, gua ngaku gua still ada perasaan nk ngorat kak2 form 6 tuh. tp siyes gua malu...)

Berbalik kpd topik. Berdasarkan statement yg aku keluarkan di atas, that means mst aku kawan dgn budak2 pompuan dr skola luaq kan...ringkasnya, ye mmg aku kawan dgn budak2 pempuan skolah luaq (start form 5 ok, b4 that nerd lg...ngeh3). Tp xtau la kan masa depan depa cita2 nk jd apa, yg tu aku x peduli...yg penting aku ble tambahkan kenalan, xpecialy pompuan...gatai!!!

Then masuk matrix. After that u. Mostly spt yg aku katakan budak2 medik cm jd trend in my life. Bukan nk kata yg len not my taste, but seriously aku pown x paham. Namun semuanya dlm perancangan Dia Yg Maha Mengetahui...

No comments: