Sunday, June 20, 2010

World Cup 2010 (group stage)

AsSalamu'alaikum...
Rasa nya dah lama gua biarkan blog gua ni bersawang. Busy memanjang KOWT. Maybe. Last entry pown utk exam punya. Never mind. Yang dah berlalu biarkan berlalu. Yang penting hidup mesti diteruskan.

Entry kali ni gua nak cakap pasal World Cup. Pasai team yg gua rasa ble menang. Bukan untuk berjudi, tp just sharing my opinion la bout world cup. Yg penting menang atau kalah gua bukan dapat pa2 pown...ngee~
K, below are the teams...and dont forget enjoy the World Cup!!! This time for Africa...


Kumpulan A: South Africa, France, Mexico, Uruguay
jora kumpulan - France
naib - gua x bran...

Kumpulan B: Argentina, Greece, Nigeria, South Korea
jora kumpulan - Argentina
naib - Greece / S.Korea

Kumpulan C: Algeria, England, Slovenia, USA
jora kumpulan - England
naib - USA

Kumpulan D: Australia, Germany, Ghana, Serbia
jora kumpulan - Germany
naib - x bran...

Kumpulan E: Cameroon, Denmark, Japan, Netherland (Belanda lew...)
jora kumpulan - Netherland
naib - Cameroon / Denmark

Kumpulan F: Italy, New Zealand, Paraguay, Slovakia
jora kumpulan - Italy
naib - x bran...

Kumpulan G: Brazil, Cote d'Ivoire (Ivory Coast la...), North Korea, Portugal
X bran sapa yg akan layak, coz group ni digelar "dead group". Tp yg penting gua x rasa N.Korea ble layak...

Kumpulan H: Chile, Honduras, Spain, Swiss
jora kumpulan - Spain
naib - Swiss

No comments: